16 juni 2008

Måndag


I dag har mäklaren varit här och jag har skrivit på kontrakt för min och älsklingens nya lägenhet :) Spännande..

Den är verkligen fin.

Trodde inte att det skulle bli så lätt att hitta lägenhet men nån gång i livet ska man ha tur också.

Det var våran tur nu.

Så i okt blir vi sambos.Så vi ska snart börja fräscha upp min lägenhet och göra den fin. den är fin nu med men lite saker behöver fixas.

Jag har tvättat också. tråkigt men ett måste. det är skönt när det är gjort.
Jag har hämtat ut mitt paker från la redoute också
Beställde ett par sandaler som faktikst var fina och satt bra :)
Jag har svårt att hitta skor så när jag väl hittar är det kul.
Ha de så bra!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, så kul nu att det blir snart verklighet och flytta till lägenheten. Är det den här bloggen du använder nu