13 juni 2008

Fredag




En hel vecka har gått och mycket har hänt.


jag har blivit moster och i dag så vann jag och älsklingen budgivningen på en jättefin lägenhet som ligger på samma gata där vi bor.


jag är fortfarande chokad att vi fick lägenheten.


Min söta pappa hjälpte oss med budgivingen


Tack pappa!!


Så i oktober flyttar vi in. jag vill flytta in nu!! Jag blev kär i lägenheten så fort jag satte min fot i den och jag sa till älsklingen att den ska vi ha, den är våran och vi vann :)*l* Kan inte fatta att det är våran..


I bland ska man ha tur här i livet


I dag var jag på ännu en intevju.*suck*Jag känner mig helt slut efter alla intevjuer


Jag får en massa frågor som jag måste besvara och jag känner hur nervös jag blir.


Hjärtat klappar fort och jag känner att detta är jobbigt..


Men jag är stolt över mig själv att jag kommer på intevju men jag undrar hur dom väljer ut någon får jobbet sedan.


Jag vet inte vad jag tyckte i dag...Jag funderar på att prata med m in Af kontakt och höra vad jag kan hitta på.


Jag är så trött i dag...Känner hur all min ork är borta


Jag kämpar och kämpar och ger mig aldrig men nu så känner jag att jag måste varva ner.


Har huvudvärk nu och jag känner hur mina ögon håller på att falla ner så nu ska jag äta lite nattamat och gossa med älsklingen som snart blir min sambo..








3 kommentarer:

Anonym sa...

sv: tack så jättemycket =D för båda kommentarerna!

Anonym sa...

Hej, så du har tröttnat på din "gamla blogg"? Låter kul med en ny lägenhet. Då flyttar du och din pojkvän ihop?

Ha de så bra!

Sus sa...

Oj nu hoppas vi på att du får jobbet!Själv har jag sagt upp mig då jag fått ett annat jobb som jag kan gå till! Det blir inte skillnad i lön snarare tvärtom i och med att jag inte behöver bilen 7 mil om dagen! Så det blir ju över så att säga! Jag är ju Undersköterska och skall jobba som det i sommar! Jag kommer att jobba med min lillasyster så det kommer att bli kul!

Jag hade ju ett säljarjobb, men det var så långadagar, dvs jag började 9:45 och slutade 17:45 varje dag och kunde aldrig gå ut på lunchen för man var tvungen att vara kvar, hade sk matuppehåll endast och bet alla timmar. Sedan var jag endast ledig en onsdag i månaden, så den 48 timmars sammanhängande dygnsvilan som man skall ha den fick vi aldrig! Jag kunde alltså jobba 6 dagar ledig en jobba 6 osv! Ja du fattar! Nu kommer jag få jobba en helg på hela sommaren och den börjar jag med nu i juli så sedan är det ledigt! Härligt!

Sluta kl 13 på fredagarna är heller inte så fel eller hur?

Min chef läser min blogg så jag vill inte skriva något där i dagsläget! =)

Kram Sus och grattis till att blivit moster och den nya lägenheten!
/S